Total Commander Ultima Prime

One For All


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieprawidłowe wyświetlanie pasków zadań przy rozdzielczości innej niż 1024 na 768
#1
Ikony na górze są chyba ustawione pod rozdziałke 1024*768 ... u mnie 1280*1024 się trochę rozjechało.

A tak poza tym to fajna paczka Smile

Pozdrawiam.
Reply
#2
Tak, ikony są ustawione pod rozdzielczość 1024 X 768 (podczas instalacji jest to wyraźnie napisane)

Niestety nie udało się mi rozwiązać tego problemu, TC nie skaluje ikon do innych rozmiarów, dlatego są przystosowane pod najpopularniejszą rozdzielczość.
Reply
#3
A, to chyba tego nie przeczytałem.
(: Ale po przestawieniu wszsytko jest ok..
Reply
#4
Na pasku zadań, zaraz za ostatnią ikonką klikamy prawym przyciskiem myszki > Zmień... > Występowanie > w polu "Wielkość" wpisujemy odpowiedni rozmiar (np. dla rozdzielczości 1280 na 1024 będzie to 31)

Częściowym również rozwiązaniem problemu, może być używanie TC UP przy wyższych rozdzielczościach w trybie okienkowym, zamiast trybu pełnoekranowego (wystarczy poprostu dostosować wielkość okienka) lub można sobie też dodać kilka odstępów na górnej części paska, tak żeby strzałki przeszły do następnej linii i tak samo pobawić się z dolną częścią, żeby resztę dopasować do paneli.
Reply
#5
Jest jeszcze jedna opcja. Napisać starter, który
a) Uruchamia TC UP z różnymi plikami konfiguracyjnymi, zależnie od rozdzielczości,
lub b) przy każdym uruchomieniu zmienia pasek tak, żeby pasowało (np. dodając / usuwając puste elementy).
Nie jest to w pełni uniwersalne (pierwsza opcja będzie mieć kłopoty z nietypowymi rozdzielczościami, druga - ze zbyt niskimi oraz przy zmianach na pasku) i nie pomoże to przy zmianie rozdzielczości w trakcie działania programu, ale będzie lepsze niż nic.
[Image: pcbsdec7.jpg]
Reply
#6
m^2 Wrote:Jest jeszcze jedna opcja. Napisać starter...

I tak się stało...

Dzięki m^2 od wersji 2.2 można dostosować rozdzielczość w każdej chwili.

Wygląd > Rozdzielczość > ...
Reply
#7
Wielka szkoda, ze nie ma jakiejs wtyczki badz innej mozliwosci stworzenia 2 niezaleznych paskow z przyciskami. Dzieki temu niezaleznie od zmiany rozmiarow okienka TC byloby ladnie (chociaz nie wiem jak z ustawieniem przyciskow paska dolnego, gdzie sa przyciski takie jak poprzedni/nastepny itp bo tez sa sztucznie rozdzielone separatorami). Moze znalazlaby sie osoba, ktora umialaby to ogarnac?? Daloby to wiecej uniwersalnosci i mozliwosci wlasnej edycji paskow... Na pewno nie ma mozliwosci na rozdzielenie paskow z przyciskami w inny sposob niz separatorami...??
[Image: sro_br.gif]
[Image: kietnaqutak.png]
Reply
#8
Niestety nie ma istotnie lepszej metody.
[Image: pcbsdec7.jpg]
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)